De planlagte indsatser følger fortsat tidsplanerne, og den forventede positive udvikling. Særligt kan nævnes at opbygning af samarbejde mellem Campus Service og IT Services omkring fejlhåndtering på AV-udstyr i seminar- og møderum er blevet implementeret i daglig drift.
Op til semesterstarten er alle undervisningslokaler blevet gennemgået, og denne opgave er nu indlejret i den ordinære drift, hvorfor den særlige indsats lukkes.
Der planlægges i øjeblikket efter at udføre en 3 måneders pilotfase med udvidet åbningstid i telefon-supporten (2020). Det forventes at denne iværksættes ved udgangen af februar.
I forhold til antallet af åbne Incidents, så er der fortsat særligt fokus på de ældste Incidents, hvilket har været medvirkende til, at der fortsat sker tydelig reduktion i antallet at åbne Incidents – særligt de ældste. Der var ved udgangen af uge 5 ingen åbne Incidents med prioritet 1 og 2.
Der vil de kommende uger fortsat være stor fokus på at behandle Incidents, som har haft lang liggetid.
Det er i den seneste periode lykkedes at få antallet af åbne Service Request til at falde. Dette er sket på trods af en forøget mængde af oprettede Service Requests i forbindelse med semesterstarten.
Der vil i marts komme en bedre KPI-rapportering på Service Requests, som vil afdække i hvilket omfang Service Requests løses indenfor aftalt tid.
Samlet ser, vurderer ITS-ledelsen, at der er den forventede positive fremdrift.
Du kan læse hele rapporten her